جمالی با بیان اینکه بعضی از مردم به خوبی همکاری کرده اند ولی متاسفانه سفرها به گونه ای در حال انجام است که نگران کننده است ،مردم بدانند که ما برای چند روز آینده خطرات بیش‌تری داریم و ممکن است اوج درگیری های کرونایی و مرگ و میر ناشی از کرونا را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 10 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:« محمد جواد جمالی » با تاکید بر مراقبت های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تنها کشوری که در بحث کرونا با فشارهای خارجی اعم از دخالت های سیاسیونی چون ترامپ و پمپئو مواجه است جمهوری اسلامی ایران است،شبکه های معاندی چون منو تو ،اینترنشال و بی بی سی در حال دروغ پراکنی هستند ‌وبه عنوان دلسوز مردم ایران توصیه های می کنند و تنها هدفشان نابسامان کردن فضای اجتماعی است.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سعودی ها رسما ایران را عامل شیوع ویروس کرونا در دنیا معرفی می کنند و همین حاشیه ها نمی گذارد که ما در یک محیط آرام کارمان را انجام دهیم ،متاسفانه برخی از مردم تصورشان این است که آنها بیمار نمی شوند و دچار مشکلات نمی شوند و مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند که این تصور می تواند بسیار خطرناک باشد.

 

وی تاکید کرد: بعضی از مردم به خوبی همکاری کرده اند ولی متاسفانه سفرها به گونه ای در حال انجام است که نگران کننده است ،مردم بدانند که ما برای چند روز آینده خطرات بیش‌تری داریم و ممکن است اوج درگیری های کرونایی و مرگ و میر ناشی از کرونا را داشته باشیم.

 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید به این دستور انسانی و اسلامی مبنی بر ماندن در خانه توجه کنند،الان وقت لجبازی کردن نیست،حتی اگر برای جان خودشان ارزش قائل نیستند برای جان دیگران ارزش قائل باشند ،نمی دانم افرادی که اینگونه رعایت نمی کنند و جان دیگران را به خطر می اندازند چگونه می خواهند در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

 

وی بیان کرد: ما به عنوان یک انسان و ایرانی با فرهنگ ،بایستی با حاکمیت برای عبور از این شرایط همکاری کنیم و الان وقت اینکه بگوییم ما این را قبول داریم و آن را قبول نداریم نیست ،در حال حاضر مصالح و منافع ملی می طلبد که همه کنار هم گوش به فرمان مسئولان مربوطه ،پزشکان متخصص و کارشناسان امر باشیم و این سخنان باید برای همه حجت باشد و به آنها توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار